وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

الکس لوپز - ساموئل یورکا به علت مصدومیت و خوان توماس و دنی آبالو به دلایل فنی در لیست رئال برای بازی برگشت مرحله یک هشتم کوپا مقابل سلتا حضور نخواهند داشت .

الکس لوپز در بازی در سن مامس دچار مدومیت شد و یورکا نیز مدتهاست که مصدوم است . لیست کامل بدین شرح است : واراس - آلوارز - مایو - کابرایل - تونیز - لاگو - ویلا - به ییس - ناچو اینسا - اوبینا - بوستوس- تونی رودریگز - آگوستو فرناندز - کیکه لوکاس - کرون دهلی - پارک - برمخو و آسپاس.

تبلیغات


تاریخ: پنج شنبه 23 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

ماریو برمخو مهاجم سلتا ویگو مطمئن است که تیمش می تواند بازی خوبی در مرحله رفت یک هشتم کوپا مقابل رئال ارائه دهد هر چند که می داند که رئال ممکن است در پنج دقیقه سه گل بدهد .

وی گفت :" رئال حریف قدرتمندی است . یکی از بهترین تیمهای جهان است . هر لحظه ممکن است که در این جا حسابی ما را آزار دهد . آنها ترکیب خوب و مستحکمی دارند و ممکن است که در یک لحظه سرنوشت را تعیین کنند . اما باید مستحکم باشیم . نمی توان مقابل رئال بد بود چرا که در پنج دقیقه ممکن است سه گل بزنند .


تبلیغات


تاریخ: پنج شنبه 23 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

مایکل اسین این شانس را دارد تا مقابل سلتا دوباره حس کند که فوتبالیست است . در مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری رئال و تیم ویگویی امشب مقابل هم می روند که این بازیکن پس از یک ماه و نیم دوباره می تواند برای رئال بازی کند .

او به علت حساسیت دارویی مدتها بود که نتوانسته بود که در میادین حاضر باشد و امشب بالاخره در لیست قرار گرفته و احتمال دارد دقایقی بازی کند تا دوباره حس بازیکن بودن را پیدا کند .

تبلیغات


تاریخ: پنج شنبه 23 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

خوزه کایخون شانس زیادی دارد تا برای سومین بازی پیاپی خود را در این فصل در کوپا برابر سلتا فیکس شود . او در دو بازی قبلی مقابل آژاکس و وایادولید هم فیکس بود که عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت .

این بازیکن موتریلی همیشه از فرصت هایی که مورینیو به او می دهد نهایت بهره را می برد . مقابل آژاکس دبل کرد و برابر وایادولید یک پاس گل عالی داد و بازی منسجمی ارائه داد .

او در حال حاضر به مراتب سرحال تر و آماده تر از دی ماریاست و فیکس شدنش نمی تواند عجیب باشد .


 

تبلیغات


تاریخ: پنج شنبه 23 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

بالایدوس مکان دیگری است که مورینیو باید فتحش کند . استادیوم اندکی بوده که رونالدو نتوانسته نامش را در آن ها جاودانه کند . بازیکن پرتغالی در سه سال و نیمی که در رئال بوده تقریبا در زمین تمامی تیمهای لالیگایی گل زده است . او در 25 تا از 27 استادیوم خارج از برنابئو گلزنی کرده است که فقط ریازور و نوئوا کوندومینا مقاوت کرده اند . بازیکن پرتغالی امیدوار است در زمین سلتا نیز بتواند گلزنی کند .

او از بارسلونا گرفته تا خرز و والنسیا همه را از گلهایش مستفیض کرده است . سیوتات والنسیا تا چند هفته پیش یکی از معدود استادیوم های باقی مانده بود که آن هم گشوده شد . هر چند که در آن بازی ابرویش شکافته شد تا خاطره های خوبی برایش به یاد نماند .

لاروسالدا و سن مویکس با دریافت پنج گل در چهار بازی محبوب ترین استادیوم های کریستیانورونالدو هستند . او در کالدرون و ال مادریگال هم در سه بازی چهار گل زده است . البته در این میان استادیوم سویا با هفت گل در چهار بازی هنوز رکورد دار است . رکورد رونالدو در نیوکمپ هم عالی است . با این که در سه بازی اولش در این استادیوم خوب کار نکرد اما در پنج بازی در این استادیوم گل زده است . دو تا سوپرکاپ دو تا لالیگا و یکی جام حذفی . شش گل در این استادیوم به ثمر رسانده است .

تبلیغات


تاریخ: پنج شنبه 23 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo