وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

مربی اودینزه که از انتقاداتی که دریافت می کند خسته شده بود در کنفرانس مطبوعاتی گفت :" ما اودینزه هستیم ، نه رئال مادرید . انگار برخی این را نمی فهمند . "
شرایط اودینزه روبراه نیست . آنها پس از ناکامی مقابل اسپورتینگ براگا و شکست به آنژی حسابی زیر تیغ انتقادات هستند . گویدولین در این باره گفت :" ما نمی توانیم مثل رئال مادرید باشیم . آنها در استادیوم دیگری بازی می کنند و بودجه های دیگری دارند . باید هواداران در مورد تیمشان صبور باشند . "

تبلیغات


تاریخ: دو شنبه 1 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

روبینیو این روزها علاقه زیادی پیدا کرده تا در مورد رئال صحبت کند . وی به لانسنت گفت :" من با گالیانی در مورد کاکا صحبت کردم . "
وی گفت :" پیش از بازی دوستانه با رئال در نیویورک با کاکا صحبتی داشتم . او دوست داشت که این جا و با ما بازی کند اما امکانش نشد . "
وی مسائل اقتصادی را مشکل این انتقال دانست و گفت :" با گالیانی و برلوسکونی در این باره صحبت کردم . او می توانست در این جا نقش مهمی داشته باشد اما نشد . "

تبلیغات


تاریخ: دو شنبه 1 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

خورخه والدانو در تفسیر هفتگی خود در کادناسر در مورد شرایط فعلی رئال و نیمکت نشینی راموس مقابل سیتی صحبت کرد .
وی گفت :" در سطح بین المللی مدافعی بهتر از سرجیو راموس وجود ندارد . نمی توان او را نیمکت نشین کرد چرا که وقتی مربی بهترین مدافع را روی نیمکت می گذارد ، در حقیقت این هواداران در برنابئو هستند که تنبیه می شوند "
وی در مورد پیروزی مقابل سیتی گفت :" برنابئو سابقه چنین بازگشتهایی ارد ارد . هواداران با جوی که می سازند کاملا پشت تیمشان هستند . "

تبلیغات


تاریخ: دو شنبه 1 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

جوردی امت ، مدافع کاتالانی رایو وایکانو گفت که تیمش با " انگیزه ، امید و جدیت " در مقابل رئال قرار می گیرد .
وی گفت :" رئال مادرید را در چمپیونزلیگ دیدیم . آن ها تیمی نیرومند هستند که برای بردن بازی می کنند . پس از شروعی که در لالیگا داشتند باید تمامی بازیهای باقی مانده را ببرند . "
وی افزود :" غلبه بر رئال خیلی مشکل است . آنها تیم بزرگی هستند اما سعی می کنیم که با انگیزه ، امید و جدیت برنده باشیم . به دنبال سه امتیاز هستیم و به تساوی راضی نمی شویم . "
امت ادامه داد :" سعی می کنیم که از حریف نترسیم و بازی را حفظ کنیم . سعی می کنیم که آنها را دچار مشکل کنیم . "

تبلیغات


تاریخ: دو شنبه 1 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

ویلانوا روز جمعه در کنفرانس مطبوعاتی در مورد بازی با رئال گفت :" مفهومی ندارد که از حالا به رئال فکر کنیم ، آرام هستیم . "
وی در مورد مصدومیت ها در تیمش گفت :" آرام هستیم چرا که این اتفاقات در همه تیمها می افتند و ما می دانستیم که چه می شود و باید آرام باشیم . "

تبلیغات


تاریخ: دو شنبه 1 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo